Technikalia


Wiadro Kultury, jak wiele innych mediów w swojej historii, miało niedawno swój wielki falstart. Z powodu natłoku zajęć, nie mogłem się odpowiednio zająć regularnym pisaniem. Na szczęście te chwilowe przerwy w dostawie informacji zakończone! Z wielką dumą mogę Was zapewnić, że od nadchodzącego tygodnia, notki będą pojawiały się regularnie. Przygotowałem już spory zapas pomysłów i materiałów, którymi chętnie się podzielę.

Przejdźmy jednak do spraw tytułowych. Jak widać, strona znajduje się jeszcze w powijakach. Napiszę więc szybko co planuję zrobić do końca nadchodzącego tygodnia. Koniecznie muszę stworzyć stronę o sobie, niewiele można się dowiedzieć z mojego pierwszego, krótkiego, tekstu. Licznik kulturalny to mój pomysł na umożliwienie czytelnikom śledzenia tego co aktualnie mnie zajmuje, w co gram, co czytam. Chciałbym również mieć możliwość polecenia Wam ciekawych linków do stron, które uważam za wartościowe i ciekawe, stąd kolejna zakładka, której uzupełnieniem muszę się zająć.

Z mniej kreatywnych zadań jakie mi pozostały, dalej mam masę roboty. Działa już strona bloga na platformie google plus. Będę na niej publikował informacje o nowych wpisach i innych ciekawych wydarzeniach. Analogicznie, planuję stworzyć podobną stonę na facebooku. Wciąż zastanawiam się nad sensem tworzenia twittera, którego uważam w naszych krajowych realiach za niezbyt popularne medium, ale z pewnością uruchomię instagrama, który będzie pokazywał od kuchni proces powstawania recenzji gier planszowych i inne ciekawe wydarzenia. Wciąż uczę się obsługi bloggera i muszę dopracować działanie zawijarki wpisów, pozycjonowania nowych notek i ich wyświetlanie. Nie wiem jak długo zostaniemy przy aktualnym szablonie, ale ciągle mi się podoba. Jest minimalistyczny i ładny. Inna sprawa, czy będzie działał sensownie wraz z powstawaniem kolejnych wpisów. Z pomniejszych rzeczy, RSS, kilka przycisków na blogu i inna drobnica wymaga naprawy.

Aby nadać swojemu blogowaniu pewien schemat, postanowiłem, że notki będą pojawiały się dwa razy w tygodniu. W poniedziałki i czwartki. Będzie to, miejmy nadzieję, trwały terminarz więc zapraszam do wizyt dwa razy w tygodniu. Właśnie kończę pisanie jutrzejszego wpisu, będzie to krótki opis i recenzja gry planszowej. Idąc schematem gazetek z programem telewizyjnym podsumujemy to tak:

Poniedziałek - Takenoko! Przepiękna i prosta gra o karmieniu pand.

Czwartek - Guy Delisle. Recenzja wydanych w Polsce komiksów kanadyjczyka z Quebecu. 


Co do nadchodzących później wpisów, dowiecie się wszystkiego w swoim czasie.
Podziel się:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popularne Posty

Kategorie

Archiwum