Witaj, świecie!



Takim wesołym nagłówkiem wita pierwszy post na blogowej platformie wordpress. Większość zakładających swojego bloga pewnie zmienia ten domyślny tekst na inny, ale ja postanowiłem go zostawić. Czemu spytacie? Otóż to proste zdanie chyba doskonale oddaje uczucia osoby zakładającej bloga i stawiającej swoje pierwsze kroki w blogosferze. Wprawdzie przeszedłem z wordpressa na bloggera, ale tytuł pozostawię jeszcze raz, jako pamiątkę. W mojej pierwszej notce chciałbym podzielić się z Wami moimi przemyśleniami na temat tego rozpoczynania i moich planów dotyczących bloga.

Nazywam się Paweł. Studiuję i mieszkam w Krakowie, według wielu, stolicy polskiej kultury. Według innych, największej wsi Galicji. Od lat kocham grać w gry planszowe, konsolowe, czytać książki i komiksy. Co ważniejsze, od zawsze lubiłem się dzielić tym co poznałem i znalazłem. Stąd pomysł na prowadzenie bloga, zamiast opowiadać o czymś ciekawym w popkulturze każdemu ze znajomych z osobna, mogę polecić to milionom polskich internautów (przynajmniej w teorii). Początki mojego pisania planowałem już od lat. Wielokrotnie przekładane, rozpoczynane, planowane i niestety kończone na tym etapie. Jak wiele osób zabierałem się do tego jak pies do jeża. Dzisiaj modnie nazwać to prokrastynacją, ja nazwę to po prostu lenistwem. Postanowiłem się jednak w końcu zebrać na odwagę i zacząć. Od zawsze uwielbiałem pisanie. Nawet studiom nie udało się skutecznie wyplenić we mnie tego genu, pomimo usilnych prób wszystkich wykładowców.

W sieci pełno jest blogów opisujących szeroko pojętą popkulturę. Nie brakuje świetnych recenzentów, osób które oglądają każdą kinową nowość, grają w każdą nową grę, czy czytają każdą książkę. Lubię te blogi i odwiedzam je regularnie. Brakowało mi jednak od dawna czegoś innego. Miejsca, w którym można znaleźć by informacje o trochę starszych dziełach kultury. Kilkuletni komiks może bawić równie dobrze, klasyczny film z lat osiemdziesiątych może być fantastyczną rozrywką na nudne popołudnie. Ograna przez wszystkich gra może kryć w sobie cudowną fabułę, która odwróci nasze życie do góry nogami. A stare planszówki mogą dać nam godziny doskonałej rozrywki. Właśnie takie miejsce postanowiłem stworzyć. Nie chcę pisać wyłącznie dla geeków czy nerdów, albo jakkolwiek inaczej niektórzy chcą się nazywać z powodu mody, albo są wtłaczani w pewien schemat przez znajomych. Chcę pisać, po prostu, dla ludzi interesujących się kulturą. Tak samo prostymi komiksami jak i poważniejszą książką. Filmami, grami i planszówkami dla każdego. Chciałbym aby każdy z Was znalazł sobie tutaj dla siebie coś ciekawego. Coś, co pozwoli na fantastyczne spędzenie czasu.

Właśnie z tym prostym, ale widocznie nie tak popularnym przekazem, chciałbym wyjść do moich potencjalnych czytelników. Jako, że zaczynam dopiero swoją przygodę z blogowaniem, strona ta nie wygląda zbyt dobrze. Ale chcę ją poprawiać i ulepszać. Co ważniejsze, chcę ją zapewniać informacjami, które będą interesujące. Mam nadzieję, że to proste przywitanie z nagłówka, będzie początkiem naszej wspólnej, fantastycznej, przygody! 
Podziel się:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popularne Posty

Kategorie

Archiwum